Sunday, April 6, 2014

Süprizler... Süprizlerr....







Müjdeeeeler olsunnnn sonunda bende ismimi bulabildim :) 






Şu olay ilk çıktığından beri ismimi ailecek arayıp duruyoruz arkadaş bir türlü bulamadık sonra ben artık ümidi kestim hırs meselesi olmuştu ama ne yapayım tek tek dolapları araştırmaktan gına gelmişti:)






Sonra dün akşam sevgili kocam bana süpriz yaptı, sonunda bulmuş isim zero dan çıktı :) pek bir sevindim yahu evde başka isimli kişilerin colasını içmekten gına gelmişti :) 










suprizler suprizlerr 1














Bende kocacığımın bu süprizine karşılık ona alevli meyve yaptım :) Bizim alevli meyvemiz böyle oldu ne yapalım yani, alevi var mı var daha ne olsun illa yanarlı dönerli olması mı gerekiyor :) Biz böyle yemektende mutlu olduk :) 


suprizler suprizlerr 2



No comments:

Post a Comment