Thursday, March 27, 2014

Emine beder Labneli frambuazlı pasta tarifi

Selam degerli web sitesi okurlarimiz. Simdiki yayinimiz Emine beder Labneli frambuazlı pasta tarifi.

emine beder labneli frambuazli pasta tarifi 1 Tiramisu sanırım üzerinde en çok tartışma yapılan tatlılardan biri. Yok öyle yapılmaz da böyle yapılır; bu gerçek tiramisu değildir laflarını son zamanlarda çok fazla duyar olduk. Malum artık hayatlarımızda '' Yemekteyiz '' programı var. Ben izlemiyorum kesinlikle sinir oluyorum ama arada çok yorgunsam ve oğluş izin verirse biraz bakıp kafamı boşaltıyorum. Zira çok boş bir program olduğuna inanıyorum emeğe saygı diye birşey hiç yok. Yine de arada çok güzel tarifler yakalayan arkadaşlar var ordan, bu da bir gerçek.



Neyse tiramisu benim birkaç yıldır çok sık yaptığım bir tatlıdır. Çoğunluğun yaptığı gibi ben de hazır pastabanla yaparım ve de çok sevilerek tüketilir. Geçenlerde markette kedi dili bisküvileri görünce '' hadi bir de böyle deneyelim '' dedim ve aldım. Geçtiğimiz hafta kahvaltıya gelen misafirlerime de kahvaltı sonrası ikram etmek için yaptım. Sonuç oldukça tatmin edici, çok beğenildi. Bu gerçek bir tiramisu mu bilemem ama tarif paketin üzerinden bu defa.



Malzemeler:

1 paket kedi dili bisküvi

1/2 su bardağı sıcak su

1 yemek kaşığı süt

1 yemek kaşığı granül kahve

1 yemek kaşığı toz şeker

2 yemek kaşığı un

1/2 lt. süt

2 yumurtanın sarısı

1,5 çay bardağı toz şeker

1 paket labne peyniri ( ben Trakya Çiftlik Labne kullanıyorum tatlılarda )

1 paket vanilya

2 yemek kaşığı kakao



Yapılışı:

1. Önce muhallebisini hazırlanması için süt, un, şeker ve yumurta sarılarını tencereye alın ve sürekli karıştırarak pişirin.

2. Muhallebi göz göz olup piştikten sonra ocaktan alın içine labne peynirini ve vanilyayı katıp mikserle çırpın.

3. Sıcak su, 1/2 çay bardağı süt, granül kahve ve şekeri iyice karıştırın.

4. Servis tabağına ( ben dikdörtgen bir pyrex tercih ettim ) önce biraz muhallebiden dökün ve iyice yayın.

5. Üzerine kedi dillerini yanyana dizin. Her bir kedi dili üzerine kahveli karışımdan birer tatlı kaşığı gezdirerek ıslatın.

6. Kedi dillerinin üzerine tekrar muhallebi ve üzerine yine kedi dili dizip aynı işlemi bir defa daha tekrarlayın.

7. İki kat bu şekilde yaptıktan sonra en üstte kalan muhallebiyi boşaltın.

8. Buzdolabında en az 45 dakika beklettikten sonra üzerine çay süzgeci yardımıyla kakao serpin ve servis yapın.





Servis önerisi: Yanında kahve ve tercihe göre likör ile servis yapabilirsiniz.



Bu makale hakkinda daha detayli bilgi inceleyebileceginiz onerdigimiz bir web sayfasi : Emine beder Labneli frambuazlı pasta tarifi

No comments:

Post a Comment