Sunday, November 24, 2013

çeyiz

Merhabalar sevgili web sitesi ziyaretcilerimiz. Yogun istek üzerine sizlere bugün çeyiz makalesini paylasmaya karar verdik.


 



kelebekler



dantel ipinden yaptığım küçük kelebekler. bunları kızım için yaptım toka olarak kullanacak. isterse kıyafetlerine broş olarak da kullanabilir nasıl isterse



ceyiz 1


 


ceyiz 2



ceyiz 3



ceyiz 4



ceyiz 5



ceyiz 6ceyiz 7


ceyiz 8ceyiz 9



iğne oyası havlu kenarı



daha önceden gösterdiğim iğne oyalarının bu sefer havlu kenarı yapıldı. canım arkadaşım Sevimin ellerinden bu güzel oyalar. be yapamadığım için sadece bakmakla yetiniyorum. biraz uğraştım ama meşakkatli bir iş . yani herkesin harcı değil.


ceyiz 10



ceyiz 11



ceyiz 12



ceyiz 13



ceyiz 14



ceyiz 15









ceyiz 16



ceyiz 17



ceyiz 18



ceyiz 19


mutfak önlüğü



15 tatide Adapazarına ve Eskişehire  gittim. orada eski dostları eşi dostu ziyeret ettim. bu arada canım Nevin yengem bana kendi yaptığı mutfak önlüğünden hediye etti bende sizinle paylaşmak istedim.


ön taraftaki havlu düğme ile takılıyor. istenildiğinde yıkanması için çıkartılabiliyor. çok pratik geldi bana iyi fikir


ellerine sağlık


ceyiz 20



ceyiz 21



ceyiz 22



ceyiz 23



ceyiz 24


havlu dantelleri



arkadaşım Özlem'in çeyizlik havluları.Önceki postumda yayınladığım havlu kenarlarını yaparken arkadaşların örneklerine de baktım. neler var neler. hepsi birbirinden güzel örnekler. onlardan birkaçı da Özlemin bu güzel havluları. örnekleri çok güzel yapmak isteyenler için yakın görünümlerini de çektim. 


haydi burdan buyrun iyi seyirler




ceyiz 25


ceyiz 26



ceyiz 27



ceyiz 28



ceyiz 29



ceyiz 30



ceyiz 31



ceyiz 32



ceyiz 33



ceyiz 34



ceyiz 35



ceyiz 36



ceyiz 37



ceyiz 38



havlu dantelleri



son yaptığım havlu dantelleri. gerçi dantellerin pek revaşta olmadığı bir zaman artık. ama ben seviyorum ve dantelin yerini hiçbir şey tutmaz diyorum haksızmıyım.bakın ne güzel durdular.



ceyiz 39



ceyiz 40



ceyiz 41



ceyiz 42



ceyiz 43



ceyiz 44



ceyiz 45


havlu kenarları



oyalardan sonra sıra havlu kenarlarına geldi bakalım bunları beğenecekmisiniz. 


ceyiz 46



ceyiz 47



ceyiz 48



ceyiz 49



ceyiz 50



ceyiz 51



ceyiz 52





sergiye devam



o kadar çok fotoğraf varki hepsini bir seferde yükleyemiyorum o yüzden parça parça gösterecem beni izlemeye devam edin


ceyiz 53



ceyiz 54



ceyiz 55



ceyiz 56



ceyiz 57



ceyiz 58



ceyiz 59



ceyiz 60



ceyiz 61



ceyiz 62



ceyiz 63



ceyiz 64


sergimizden seyirlik



                  Merzifon H.E.M.de olan sergimizden size derlediğim görüntüler var. hepsi birbirinden güzel elişiler sergilendi. herşeyden hepsinden yapmak istedim okadar güzeldiki ayrılmak bile istemedim. şimdi sizde bakın geçekten çok emek harcanmış harika parçalar var.. herkesin ellerine emeğine sağlık.



ceyiz 65



ceyiz 66


ceyiz 67


ceyiz 68



ceyiz 69



ceyiz 70



ceyiz 71



ceyiz 72



ceyiz 73



ceyiz 74



ceyiz 75



ceyiz 76


yüzük yastığı



Marifetli Nurayın yaptığı yüzük yastığı. müthiş güzel olmuş. ellerine sağlık arkadaşım. 



ceyiz 77



ceyiz 78



ceyiz 79


ceyiz 80


ceyizliklere devam



daha önce Nurayın yaptıklarından göstermiştim bunlarda yeni yaptıkları 



ceyiz 81



ceyiz 82



ceyiz 83



ceyiz 84



ceyiz 85



ceyiz 86






çeyizlik bunlar

marifetli Nurayın daha önce kurdele havlusunu göstermiştim bunlarda nişanlı olan kız kardeşine yaptığı seccade, havlu ve bohçası


ceyiz 87



ceyiz 88



ceyiz 89



ceyiz 90



ceyiz 91






tepsi örtüsü

Sevimin dantelden yaptığı tepsi örtüsü. ellerine sağlık Sevimcim harika olmuş. güzel günlerde kullan.


ceyiz 92



ceyiz 93



ceyiz 94






kurdele nakışından havlu



arkadaşım Nuray mefruşat kursuna gidiyor.çok güzel işler yapmışlar. hepsi birbirinden güzel . orada yaptığı havlulardan biri de bu karanfilli olan havlu kenarı. diğerlerini de göstereceğim fakat onların resimlerini  daha yüklemedim. şimdi sadece bu var 






ceyiz 95



ceyiz 96


 



dantelden pike takımı

annemin yaptığı pike takımı. daha dikilmedi. . kenarları bitti. şu anda yastıklarını yapıyor. 


ceyiz 97



ceyiz 98



ceyiz 99


ceyiz 100


bunlarda yaptığım havlu dantelleri


ceyiz 101



ceyiz 102



ceyiz 103



ceyiz 104



çeyizlik havlu 



kızlarımın çeyizi için birer tane yaptım. yapması havluya dikmesi biraz oyalıyor ama çok güzel görünüyor. 



ceyiz 105



ceyiz 106



ceyiz 107



ceyiz 108



ceyiz 109



ceyiz 110


            


dantel perde



dantelden yaptığım mutfak perdesi. camdan çok ışık yansıdığı için fotoğrafını başka yerde çekmek zorunda kaldım.  


ceyiz 111



ceyiz 112



ceyiz 113



ceyiz 114




Bu makale hakkinda daha detayli bilgi gorebileceginiz onemli bir internet kaynagi : çeyiz

No comments:

Post a Comment